A képen: Csejtei Tamás (ügyvezető).
Tamás, mesélnél nekünk arról, hogy honnan indultatok és most hol tartotok?
Tamás: A szüleim kezdték el a vállalkozást még 1992-ben, majd 1994-ben megalapították a Kft-t. A fő profilunk akkor a kerékpáralkatrész nagykereskedelmi tevékenysége volt. 1995-ben nyitották meg a mezőberényi üzletet, ezt követte ’98-ban a csorvási üzlet. Én a 2008-as válság idején csatlakoztam a családi vállalkozásunkhoz és a válság ideje alatt nyitottunk a barkács termékek felé a mezőberényi üzletünkben. A csorvási üzletünk már akkor is forgalmazott barkácstermékeket.
Hogyan látod, miben rejlik a siker titka?
Tamás: Fejlesztés: kisgépek, fúrók és festékek behozatalával kezdtük. Nagy hangsúlyt fektetünk a családias légkör kialakítására a vevőkkel. Ha valaki bejön bicikli alkatrészt venni a kisunokájának és 3 hét múlva visszajön, rá szoktunk kérdezni, hogy hogyan sikerült a szerelés. A vevőbarát kiszolgáláson túl nagyon fontosnak tartom,hogy a legjobban megfeleljünk a vevői igényeknek.
Milyen marketingstratégiát folytattok?
Tamás: Eddig túlságosan sokat nem költöttem erre, kis közösségben dolgozunk. Van Facebook, Insta és weboldalunk is, ezutóbbi most fejlesztés alatt van s növelnünk kell az aktivitásunkat ezen felületeken is. Lakossági webáruház létrehozását nem látom életszerűnek jelenleg.
Hogyan látod 2022-t? Milyen a jövőképed, mit tervezel?
Tamás: Szerintem ez jelenleg megjósolhatatlan. Nyitott szemmel kell járni, az elmúlt 2-3 hónapban iszonyatos készlethalmozást hajtottunk végre, elsősorban kisgépek és kerékpárok területén. Barkács vonalon azt gondolom, hogy ha még jobban el fog szaladni az ár és tudjuk, hogy el fog szaladni, akkor az emberek otthon saját maguk fogják megcsinálni a dolgokat és nem fog számítani, hogy ez „Mekk Elek” módon történik, az a lényeg, hogy meg lesz javítva. 2008-ban is pontosan ugyanez történt. Most se szép, se ügyes, se okos nem tudsz lenni!