Webshoppal kapcsolatos információk
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?
A 'Belépés/Regisztráció' szöveg alatt található az 'Elfelejtett jelszó' ikon. Arra kattintva adja meg az e-mail címét, ahova rövid időn belül érkezik majd egy üzenet, amely tartalmaz egy linket. A linkre kattintva meg tudja adni az új jelszavát, amit a későbbiekben használni fog majd. Amennyiben nem érkezik meg email címére az üzenet rövid időn belül, hívja webes kollégánkat a 20/777-1100-ás központi számunk 4-es mellékén.
Szükséges-e regisztráció a rendeléshez?
Nem, a rendeléshez nem szükséges regisztráció, elég a rendelés véglegesítése előtt megadnia adatait. Amennyiben Ön magánszemélyként vásárol, nem kell regisztrálnia. Visszatérő vállalkozóknak viszont javasoljuk a webes regisztrációt a kényelmesebb és gyorsabb vásárlás érdekében.
Miért regisztráljak?
Amit nyújtani tudunk Önnek és vállalkozásának:
Magánszemélyek vásárolhatnak innen?
A webshopon regisztráció nélkül van lehetősége magánszemélyeknek a rendelésre, azonban telephelyünkön csak viszonteladó partnereinket szolgáljuk ki. Amennyiben személyesen szeretne vásárolni, tudjuk ajánlani kecskeméti Zárszaküzletünket, ahol magánszemélyek is vásárolhatnak.
Csak a honlapon keresztül adhatom le a rendelésemet?
Nem, rendelését leadhatja e-mailben a rendeles@bimbokft.hu címen, telefonon a 20/777-1100-as számon a menü végighallgatása nélkül az 1-es melléket választva.
Rendeléssel kapcsolatos információk
Meddig adhatom le a rendelésemet?
Ahhoz, hogy rendelésétől számított következő munkanapon megkapja rendelését a következőképpen kell leadnia rendelését.
Csak a honlapon keresztül adhatom le a rendelésemet?
Nem, rendelését leadhatja e-mailben a rendeles@bimbokft.hu címen, telefonon a 20/777-1100-as számon a menü végighallgatása nélkül az 1-es melléket választva.
Mit tegyek, ha nem jó terméket rendeltem, de már megkaptam az árut?
Erre figyeljen: A visszaküldendő árut jól olvasható és megfelelő adatokkal kitöltött szállítólevéllel küldheti csak vissza. (számlaszám, cikkszám, mennyiség, a visszaszállítás oka, bélyegző lenyomat)
A nyomtatványt innen töltheti le.
Fizetéssel kapcsolatos információk
Mivel tudok fizetni?
Telephelyünkön készpénzzel és bankkártyával tud fizetni. Egyéb esetben:
Milyen típusú kártyával tudok fizetni a telephelyen?
Mastercard, maestro,visa, visa electron kártyával.
Szállítással kapcsolatos információk
Meddig adhatom le a rendelésemet, hogy másnap megkapjam?
Ahhoz, hogy a rendelésétől számított következő munkanapon megkapja a termékeket, a következő időpontig adja le megrendelését:
Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?
Magánszemélyeknek csak csomagküldő szolgálattal van lehetőségük a házhozszállításra, ezért maximum két napon belül, de akár már másnap megkaphatja a termékeket, ha :
Szerződött partnereinknek rendszeres túrajárattal is van lehetőségük a házhozszállításra, melyek az ország területén fix napokon szállítanak. A szállítási címhez legközelebb eső túrajárattal szállítjuk ki Önnek a megrendelt termékeket hétköznapokon, de ennek a pontos napjáról érdemes egyeztetni értékesítő kollégáinkkal.
Melyik cég szállítja ki a csomagot?
A rendeléseket mindig a szerződött csomagküldő szolgálat, esetünkben a GLS és a Dorado Stars Kft. szállítja ki.
Mivel tudok fizetni a futárnak?
Jelenleg csak készpénzben tud fizetni.
Mit tegyek, ha nem jó terméket rendeltem és már átvettem az árut?
Erre figyeljen: A visszaküldendő árut jól olvasható és megfelelő adatokkal kitöltött szállítólevéllel küldheti csak vissza. (számlaszám, cikkszám, mennyiség, a visszaszállítás oka, bélyegző lenyomat)
A nyomtatványt innen töltheti le.